duminică, 10 iunie 2012

Locul din vis

Sunt multe locuri de vis in Romania. Locul la care visez cu ochii deschisi uneori si unde imi propun an de an sa ajung, este undeva dupa Zarnesti, dupa Cabana Plaiul Foii, dar nu prea departe, unde este o poiana intre drumul forestier si raul rece de munte. Poienite sunt mai multe, insa doar una este cea care ofera o privelistea care iti taie rasuflarea, asupra muntilor Piatra Craiului.

Acolo, pe marginea raului, in iarba deasa si cu ochii pironiti pe creasta muntelui, acolo sus unde din cand in cand se poate vedea cate un temerar parcurgand inaltimile ametitoare, am indraznit sa imi fac planuri sa urc si eu pe un varf de munte.

Tot acolo, seara pana tarziu spre noapte am stat langa focul de tabara povestind, cantand si m-am trezit dimineata in susurul raului, in fosnetul ierbii si in bataia blanda a soarelui.

E un loc cat se poate de real, pe care vi-l recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu